| ..:: LKMT.cz Bórd ::.. https://kamyl.lkmt.cz/ |
|
| ILS - minima https://kamyl.lkmt.cz/viewtopic.php?f=12&t=425 |
Stránka 1 z 1 |
| Autor: | EASY [ 11 srp 2009, 23:41 ] |
| Předmět příspěvku: | ILS - minima |
hlavně to GREEDY posílám ti tabulku s minimama pro ILSy jak jsi chtěl Citace: Categories of ILS Approaches. Category..........Minimum DH ....Minimum RVR............Remarks I.......................200 feet.........2400 feet I.......................200 feet........ 1800 feet..............With touchdown zone and runway centerline lighting II......................100 feet.........1200 feet..............Half the minimums of a standard Cat I approach IIIa....................100 feet..........700 feet IIIb......................50 feet..........150 to 700 feet IIIc........ .............No DH...........No RVR limitation. Jinak pro tebe česky a s metrama pro tvoje éra je to obecně asi takto: CAT I:.........DH nad 200 feet/60 m a buď při dohlednosti nad 800 m nebo RVR nad 550 m. CAT II:........DH pod 200 feet/60 m, ale nad 100 feet/30 m a při RVR nad 300 m. CAT III A:....DH pod 100 feet/30 m nebo bez omezení DH a RVR nad 200 m CAT III B:.... DH pod 50 feet/15 m nebo bez omezení DH a RVR pod 200 m, ale nad 50 m CAT III C:.....bez omezení DH a RVR Můžeš se dočíst i mírně odlišné čísla, prototže problematiky je složitější. DH/DA u přesných, MDA/MDH u nepřesných jsou spočítané na základě dat AIPu, v našem příladě OCA/OCH + přídavek provozovatele. (např Jappensen). Tzn.....překážka + HL (high loss/ztráta výšky) = OCH. OCH + přídavek Jepíku = DH. Jo a ještě jinak. Pro tebe, jsou směrodatné výšky v mapách, popř. tvého provozovatele, pokud tyto jsou vyšší, než ty v mapě. |
|
| Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|